Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХлебчик, Е. С.-
dc.date.accessioned2016-12-19T11:35:30Z-
dc.date.available2016-12-19T11:35:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationХлебчик, Е. С. Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма / Е. С. Хлебчик // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 1025-1030. - Библиогр.: с. 1030-1031 (8 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10632-
dc.description.abstractТеория киноискусстваru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectпродвижение кинофильмовru_RU
dc.subjectвирусный маркетингru_RU
dc.subjectтеория киноискусстваru_RU
dc.titleВирусный маркетинг как средство продвижения кинофильмаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хлебчик д10.pdf128.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.