Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10632
Title: Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма
Authors: Хлебчик, Е. С.
Keywords: депонированные рукописи
продвижение кинофильмов
вирусный маркетинг
теория киноискусства
Issue Date: 2010
Publisher: БГУКИ
Citation: Хлебчик, Е. С. Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма / Е. С. Хлебчик // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 1025-1030. - Библиогр.: с. 1030-1031 (8 назв.).
Abstract: Теория киноискусства
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10632
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хлебчик д10.pdf128.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.