Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУрбанович, Е. А.-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:36:25Z-
dc.date.available2016-12-19T08:36:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУрбанович, Е. А. Product placement как способ финансирования кинопроектов / Е. А. Урбанович // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 992-997. - Библиогр.: с. 996-997 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10624-
dc.description.abstractТеория киноru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectтеория киноискусстваru_RU
dc.subjectфинансирование киноискусстваru_RU
dc.titleProduct placement как способ финансирования кинопроектовru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Урбанович Д10.pdf100.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.