Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10624
Title: Product placement как способ финансирования кинопроектов
Authors: Урбанович, Е. А.
Keywords: депонированные рукописи
теория киноискусства
финансирование киноискусства
Issue Date: 2010
Publisher: БГУКИ
Citation: Урбанович, Е. А. Product placement как способ финансирования кинопроектов / Е. А. Урбанович // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 992-997. - Библиогр.: с. 996-997 (5 назв.).
Abstract: Теория кино
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10624
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Урбанович Д10.pdf100.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.