Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеут, Т. А.-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:09:14Z-
dc.date.available2016-12-15T09:09:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРеут, Т. А. PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси / Т. А. Реут // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 816-820. - Библиогр.: с. 819-820 (6 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10533-
dc.description.abstractВнутренняя политикаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectPLACE BRANDINGru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectбренд Беларусиru_RU
dc.titlePLACE BRANDING и его актуальность для Беларусиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реут Д10.pdf95.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.