Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10533
Title: PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси
Authors: Реут, Т. А.
Keywords: PLACE BRANDING
депонированные рукописи
бренд Беларуси
Issue Date: 2010
Publisher: БГУКИ
Citation: Реут, Т. А. PLACE BRANDING и его актуальность для Беларуси / Т. А. Реут // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 816-820. - Библиогр.: с. 819-820 (6 назв.).
Abstract: Внутренняя политика
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10533
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реут Д10.pdf95.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.