Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалашникова, Анжелика Валерьевна-
dc.date.accessioned2014-01-11T12:20:50Z-
dc.date.available2014-01-11T12:20:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКалашникова, А. В. Маркетинг - новый ракурс изучения театрального спектакля / А. В. Калашникова // Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 23-24 лістапада 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 205-211. - Бібліягр.: с. 210-211.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1043-
dc.description.abstractТеория театраru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectтеория театраru_RU
dc.subjectмаркетинг театральныйru_RU
dc.subjectизучение театральных спектаклейru_RU
dc.subjectспектакли театральныеru_RU
dc.titleМаркетинг - новый ракурс изучения театрального спектакляru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING - NOVYIY RAKURS IZUCHENIYA TEATRAL'NOGO SPEKTAKLYA.pdf419.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.