Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1043
Title: Маркетинг - новый ракурс изучения театрального спектакля
Authors: Калашникова, Анжелика Валерьевна
Keywords: теория театра
маркетинг театральный
изучение театральных спектаклей
спектакли театральные
Issue Date: 2013
Publisher: БГУКИ
Citation: Калашникова, А. В. Маркетинг - новый ракурс изучения театрального спектакля / А. В. Калашникова // Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 23-24 лістапада 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 205-211. - Бібліягр.: с. 210-211.
Abstract: Теория театра
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1043
Appears in Collections:Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETING - NOVYIY RAKURS IZUCHENIYA TEATRAL'NOGO SPEKTAKLYA.pdf419.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.