Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10321
Title: Роль рекламы в массовой культуре
Authors: Киреева, Ю. М.
Keywords: депонированные рукописи
реклама в сми
реклама в массовой культуре
массовая культура
Issue Date: 2010
Publisher: БГУКИ
Citation: Киреева, Ю. М. Роль рекламы в массовой культуре / Ю. М. Киреева // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 402-407. - Бібліягр.: с. 406-407 (8 назв.).
Abstract: Реклама в средствах массовой информации
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10321
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киреева Д10.pdf100.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.