Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАврамчик, Дмитрий Анатольевич-
dc.date.accessioned2016-12-06T07:08:11Z-
dc.date.available2016-12-06T07:08:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАврамчик, Д. А. Реклама в глянцевых журналах: психология восприятия и технология воздействия / Д. А. Аврамчик // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 15-19. - Библиогр.: с. 19 (16 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10107-
dc.description.abstractРеклама в средствах массовой информацииru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectреклама в средствах массовой информацииru_RU
dc.subjectсми и рекламаru_RU
dc.subjectглянцевые журналыru_RU
dc.subjectразвлекательные смиru_RU
dc.titleРеклама в глянцевых журналах: психология восприятия и технология воздействияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2010 - Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аврамчик Д10.pdf93.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.