Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАжойчик, Неонила Александровна-
dc.date.accessioned2013-12-28T11:49:16Z-
dc.date.available2013-12-28T11:49:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАжойчик, Н. А. Особенности маркетинга учреждений культуры / Н. А. Ажойчик // Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 23-24 лістапада 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 32-38.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1004-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки, просвещенияru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectэкономика культурыru_RU
dc.subjectмаркетинг учреждений культурыru_RU
dc.subjectучреждения культурыru_RU
dc.titleОсобенности маркетинга учреждений культурыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OSOBENNOSTI MARKETINGA UCHREZHDENIY KUL'TURYI.pdf407.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.