Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1004
Title: Особенности маркетинга учреждений культуры
Authors: Ажойчик, Неонила Александровна
Keywords: экономика культуры
маркетинг учреждений культуры
учреждения культуры
Issue Date: 2013
Publisher: БГУКИ
Citation: Ажойчик, Н. А. Особенности маркетинга учреждений культуры / Н. А. Ажойчик // Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 23-24 лістапада 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 32-38.
Abstract: Экономика культуры, науки, просвещения
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1004
Appears in Collections:Асноўныя тэндэнцыі развіцця сучаснай беларускай культуры
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OSOBENNOSTI MARKETINGA UCHREZHDENIY KUL'TURYI.pdf407.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.