DSpace Repository

Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке

Show simple item record

dc.contributor.author Улосович, О. И.
dc.date.accessioned 2015-11-18T07:51:58Z
dc.date.available 2015-11-18T07:51:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Улосович, О. И. Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке / О. И. Улосович // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 203-208. - Бібліягр.: с. 207-208 (8 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5894
dc.description.abstract Организация библиотечного дела ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject организация библиотечного дела ru_RU
dc.subject маркетинг библиотечный ru_RU
dc.subject маркетинговые коммуникации ru_RU
dc.subject библиотечные коммуникации ru_RU
dc.title Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account