dc.contributor.author |
Улосович, О. И. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-18T07:51:58Z |
|
dc.date.available |
2015-11-18T07:51:58Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Улосович, О. И. Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке / О. И. Улосович // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 203-208. - Бібліягр.: с. 207-208 (8 назв.). |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5894 |
|
dc.description.abstract |
Организация библиотечного дела |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
БГУКИ |
ru_RU |
dc.subject |
организация библиотечного дела |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг библиотечный |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинговые коммуникации |
ru_RU |
dc.subject |
библиотечные коммуникации |
ru_RU |
dc.title |
Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |