DSpace Repository

Активизация социально-культурного потенциала рекламы

Show simple item record

dc.contributor.author Мицкевич, Юлия Владимировна
dc.date.accessioned 2013-11-25T12:51:54Z
dc.date.available 2013-11-25T12:51:54Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Мицкевич, Ю. В. Активизация социально-культурного потенциала рекламы / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2006. - № 6. - С. 98-104. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыякультурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 104. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/577
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject досуговая деятельность ru_RU
dc.subject культурно-досуговая деятельность ru_RU
dc.subject реклама в деятельности культурно-досуговых учреждений ru_RU
dc.subject реклама социальная ru_RU
dc.title Активизация социально-культурного потенциала рекламы ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account