DSpace Repository

Специалист культурно-досуговой сферы как субъект рекламной деятельности

Show simple item record

dc.contributor.author Мицкевич, Юлия Владимировна
dc.date.accessioned 2013-11-21T12:10:31Z
dc.date.available 2013-11-21T12:10:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Мицкевич, Ю. В. Специалист культурно-досуговой сферы как субъект рекламной деятельности / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2009. - № 1 (11). - С. 113-121. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыяльна-культурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 120-121 (15 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/437
dc.description.abstract Реклама ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject понятие рекламы ru_RU
dc.subject современная реклама ru_RU
dc.subject специалисты социокультурной сферы ru_RU
dc.subject субъект рекламной деятельности ru_RU
dc.title Специалист культурно-досуговой сферы как субъект рекламной деятельности ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account