DSpace Repository

Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры

Show simple item record

dc.contributor.author Яковчик, Н. О.
dc.date.accessioned 2015-01-06T08:01:02Z
dc.date.available 2015-01-06T08:01:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Яковчик, Н. О. Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры / Н. О. Яковчик // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 872-877. - Библиогр.: с. 877 (5 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4288
dc.description.abstract Реклама ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject рекламные кампании ru_RU
dc.subject реклама в сфере культуры ru_RU
dc.title Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account