dc.contributor.author |
Хвалей, К. А. |
|
dc.date.accessioned |
2015-01-06T06:57:45Z |
|
dc.date.available |
2015-01-06T06:57:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Хвалей, К. А. Формирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы) / К. А. Хвалей // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 811-814. - Библиогр.: с. 813. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4272 |
|
dc.description.abstract |
История культуры Беларуси |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
БГУКИ |
ru_RU |
dc.subject |
депонированные рукописи |
ru_RU |
dc.subject |
история культуры Беларуси |
ru_RU |
dc.subject |
имидж Беларуси |
ru_RU |
dc.subject |
визуальные коммуникации |
ru_RU |
dc.title |
Формирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы) |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |