DSpace Repository

Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта

Show simple item record

dc.contributor.author Степанец, А. А.
dc.date.accessioned 2015-01-05T08:37:28Z
dc.date.available 2015-01-05T08:37:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Степанец, А. А. Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта / А. А. Степанец // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 708-713. - Библиогр.: с. 713 (5 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4247
dc.description.abstract Экономика культуры, науки и просвещения ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject экономика культуры ru_RU
dc.subject вирусный маркетинг ru_RU
dc.subject маркетинг в культуре ru_RU
dc.title Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account