Abstract:
Бесперапынная мастацкая адукацыя ў рамках практыка-арыентаванай падрыхтоўкі спецыялістаў прадугледжвае наяўнасць такіх адукацыйных структур, як мастацкія школы, каледжы і гімназіі мастацтваў, установы вышэйшай адукацыі ў сферы мастацтва - мастацкая акадэмія і спецыялізаваныя факультэты і кафедры ўніверсітэтаў. Пасля дыпломная падрыхтоўка спецыялістаў у галіне тэорыі і гісторыі мастацтва ажыццяўляецца праз магістратуру, аспірантуру і дактарантуру. Узгадваецца, што кожны этап мастацкай падрыхтоўкі мае канкрэтныя мэты і задачы. У іерархічнай складаючай бесперапыннай мастацкай падрыхтоўкі працэс адукацыі прадугледжвае авалоданне ведамі, якія з’яўляюцца неабходнымі і дастатковымі для кожнай новай адукацыйнай ступені.