dc.contributor.author |
Герасименок, Дмитрий Васильевич |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-25T10:07:48Z |
|
dc.date.available |
2024-06-25T10:07:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Менеджмент і маркетынг у турызме [Электронный ресурс] : вучэбна-метадычны комплекс па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці 1-23 01 12 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (па напрамках) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў, Факультэт інфармацыйна-дакументных камунікацый, Кафедра гісторыка-культурнай спадчыны ; склад. Д. В. Герасімёнак. - Электронныя тэкставыя даныя. - Мінск, 2024. - 22 с. : табл. - Бібліягр.: с. 20-22. - Загаловак з экрана. - Дэпаніравана ў БДУКМ 20.06.2024, № 092520062024. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/29301 |
|
dc.description.abstract |
Мэтай курса з'яўляецца азнаямленне студэнтаў з асноўнымі метадамі, прынцыпамі і функцыямі кіравання, што выкарыстоўваюцца на турыстычных прадпрыемствах; навучанне студэнтаў распрацоўцы і прыняццю кіраўнічых рашэнняў, выяўленню і вырашэнню канфліктаў у калектыве; вызначэнне спецыфікі кіравання чалавечымі рэсурсамі ў сферы турызму; фарміраванне ў студэнтаў теарэтычных ведаў і практычных навыкаў па пытаннях арганізацыі і асаблівасцямі функцыянавання маркетынгу турызму; азнаямленне студэнтаў з прынцыпамі эфектыўнай пабудовы маркетынгавай стратэгіі на прадпрыемстве турыстычнай індустрыі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
БГУКИ |
en_US |
dc.subject |
маркетинг в туризме |
en_US |
dc.subject |
менеджмент в туризме |
en_US |
dc.subject |
управление в сфере культуры |
en_US |
dc.subject |
учебно-методические комплексы - БГУКИ |
en_US |
dc.title |
Менеджмент і маркетынг у турызме |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |