DSpace Repository

Менеджмент і маркетынг у турызме

Show simple item record

dc.contributor.author Герасименок, Дмитрий Васильевич
dc.date.accessioned 2024-06-25T10:07:48Z
dc.date.available 2024-06-25T10:07:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Менеджмент і маркетынг у турызме [Электронный ресурс] : вучэбна-метадычны комплекс па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці 1-23 01 12 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (па напрамках) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў, Факультэт інфармацыйна-дакументных камунікацый, Кафедра гісторыка-культурнай спадчыны ; склад. Д. В. Герасімёнак. - Электронныя тэкставыя даныя. - Мінск, 2024. - 22 с. : табл. - Бібліягр.: с. 20-22. - Загаловак з экрана. - Дэпаніравана ў БДУКМ 20.06.2024, № 092520062024. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/29301
dc.description.abstract Мэтай курса з'яўляецца азнаямленне студэнтаў з асноўнымі метадамі, прынцыпамі і функцыямі кіравання, што выкарыстоўваюцца на турыстычных прадпрыемствах; навучанне студэнтаў распрацоўцы і прыняццю кіраўнічых рашэнняў, выяўленню і вырашэнню канфліктаў у калектыве; вызначэнне спецыфікі кіравання чалавечымі рэсурсамі ў сферы турызму; фарміраванне ў студэнтаў теарэтычных ведаў і практычных навыкаў па пытаннях арганізацыі і асаблівасцямі функцыянавання маркетынгу турызму; азнаямленне студэнтаў з прынцыпамі эфектыўнай пабудовы маркетынгавай стратэгіі на прадпрыемстве турыстычнай індустрыі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher БГУКИ en_US
dc.subject маркетинг в туризме en_US
dc.subject менеджмент в туризме en_US
dc.subject управление в сфере культуры en_US
dc.subject учебно-методические комплексы - БГУКИ en_US
dc.title Менеджмент і маркетынг у турызме en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account