Abstract:
Арт-менеджмэнт усё больш замацоўваецца ў структуры дзейнасці ўстаноў і арганізацый сферы культуры і мастацтваў, уключаючы дзяржаўныя, прыватныя і камерцыйныя, якія функцыянуюць ва ўмовах рынкавых адносін, што, у сваю чаргу, прад’яўляе зусім новыя патрабаванні да дзейнасці гэтых структур і да кіравання імі на ўсіх узроўнях. Больш актыўнае ўкараненне арт-менеджменту ў структуру дзейнасці ўстаноў культуры і мастацтваў адпавядае надзённым задачам сацыяльна-эканамічнага развіцця грамадства, пры якіх узнікае магчымасць комплекснага фінансавання розных арт-праектаў, калі адным з механізмаў фінансавай падтрымкі выступае дзяржаўна-прыватнае партнёрства, што адпавядае задачам дзяржаўнай палітыкі ў галіне культуры і мастацтваў.