dc.contributor.author |
Войцехович, Надежда Юрьевна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T06:02:51Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T06:02:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Вайцэховіч, Н. Ю. Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні / Н. Ю. Вайцэховіч // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств (Минск, 25 ноября 2021 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (пред.) и др.]. - Минск, 2022. - С. 392-399. - Библиогр.: с. 399 (3 назв.). |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/27258 |
|
dc.description.abstract |
У артыкуле разглядаюцца асаблівасці буктрэйлера як медыйнага рэсурсу і новай тэхналогіі прадстаўлення і прамоцыі літаратурнага тэксту. Паказана, что паспяховае развіццё буктрэйлераў абумоўлена іх прадуктыўнасцю ва ўзаемадзеянні з аўдыторыяй на двух асноўных узроўнях – медыйна-камунікатыўным і мастацкім. Аналізуецца спецыфіка бібліятэчнага буктрэйлера, прынцыпы дзеяння і сучасныя патрабаванні. Прыводзяцца вынікі конкурсу буктрэйлераў, арганізаванага на факультэце інфармацыйна-дакументных камунікацый да 90-годдзя Уладзіміра Караткевіча. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
БГУКИ |
en_US |
dc.subject |
буктрейлер |
en_US |
dc.subject |
реклама книжная |
en_US |
dc.subject |
книжный маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетинг библиотечный |
en_US |
dc.subject |
медиаресурсы |
en_US |
dc.title |
Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |