Abstract:
У артыкуле разглядаюцца асаблівасці буктрэйлера як медыйнага рэсурсу і новай тэхналогіі прадстаўлення і прамоцыі літаратурнага тэксту. Паказана, что паспяховае развіццё буктрэйлераў абумоўлена іх прадуктыўнасцю ва ўзаемадзеянні з аўдыторыяй на двух асноўных узроўнях – медыйна-камунікатыўным і мастацкім. Аналізуецца спецыфіка бібліятэчнага буктрэйлера, прынцыпы дзеяння і сучасныя патрабаванні. Прыводзяцца вынікі конкурсу буктрэйлераў, арганізаванага на факультэце інфармацыйна-дакументных камунікацый да 90-годдзя Уладзіміра Караткевіча.