DSpace Repository

Фарміраванне фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці

Show simple item record

dc.contributor.author Макарова, Елена Александровна
dc.date.accessioned 2023-03-09T05:45:28Z
dc.date.available 2023-03-09T05:45:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Макарава, А. А. Фарміраванне фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці / А. А. Макарава // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств (Минск, 25 ноября 2021 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (пред.) и др.]. - Минск, 2022. - С. 366-371. - Библиогр.: с. 371 (9 назв.). en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/27253
dc.description.abstract Артыкул прысвечаны праблемам фарміравання фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці. Устаноўлена, што сацыяльная значнасць фестывальнай дзейнасці ў сферы народнай мастацкай творчасці і мэтазгоднасць яе пашырэння і паглыблення праяўляецца ў тым, што фестывальныя мерапрыемствы адраджаюць забытыя пласты нацыянальнай і сусветнай культуры, стымулююць усе віды творчай актыўнасці, павышаюць прэстыж і імідж мясцовасці, садзейнічаюць ажыццяўленню сувязей паміж рэгіёнамі, спрыяючы тым самым фарміраванню адзінай культурнай прасторы. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher БГУКИ en_US
dc.subject народное художественное творчество en_US
dc.subject фестивальные мероприятия en_US
dc.subject брендирование фестивальных проектов en_US
dc.subject бренд территории en_US
dc.title Фарміраванне фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account