Abstract:
У артыкуле разгледжаны праблемы, звязаныя са спецыфікай арганізацыі культурна-адпачынкавых праграм ва ўстановах культуры. Прыведзена вызначэнне паняцця «культурна-адпачынкавая праграма», прааналізаваны тэхналагічны працэс мадэлявання культурна-адпачынкавых праграм, яго ўзроўні і этапы. Прапанавана класіфікацыя культурна-адпачынкавых праграм і вылучаны наступныя віды: сюжэтна-гульнявыя, конкурсна-забаўляльныя, фальклорныя, шоу-праграмы, рэкрэацыйна-аздараўленчыя, інфармацыйна-дыскусійныя, прафілактыка-карэкцыйныя, спартыўна-аздараўленчыя. Зроблены акцэнт на працэсы ўзаемадзеяння, якія адбываюцца паміж удзельнікамі, паказана роля вядучага ў арганізацыі і правядзенні культурна-адпачынкавых праграм.