DSpace Repository
Использование приема product placement в белорусском игровом кинематографе
Login
DSpace Home
→
Материалы конференций, тезисов докладов, семинаров БГУКИ
→
Культура. Наука. Творчество
→
(16) Культура. Наука. Творчество. Вып. 16
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Использование приема product placement в белорусском игровом кинематографе
Голикова-Пошка, Евгения Владимировна
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/25574
Date:
2022
Abstract:
Художественно-игровое кино
Show full item record
Files in this item
Name:
ISPOLZOVANIE PRIEMA ...
Size:
171.0Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
(16) Культура. Наука. Творчество. Вып. 16
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register