DSpace Repository

Государство как "агент" рынка культурных услуг

Show simple item record

dc.contributor.author Степанцов, Александр Иванович
dc.date.accessioned 2014-03-03T10:08:52Z
dc.date.available 2014-03-03T10:08:52Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Степанцов, А. И. Государство как "агент" рынка культурных услуг / А. И. Степанцов // Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі, прысвечанай 35-годдзю БДУКМ (3 снежня 2010 г.) : [у 2 т.] / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - Т. 2. - С. 60-66. - (Асаблівасці сацыякультурнай дзейнасці ў сучасных умовах і рынак культурных паслуг). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2444
dc.description.abstract Теория культурно-досуговой деятельности ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject рынок культурных услуг ru_RU
dc.subject культурные услуги ru_RU
dc.subject государство и культура ru_RU
dc.title Государство как "агент" рынка культурных услуг ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account