DSpace Repository

Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы

Show simple item record

dc.contributor.author Бачурина, Татьяна Владимировна
dc.date.accessioned 2014-03-01T11:38:54Z
dc.date.available 2014-03-01T11:38:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бачурына, Т. У. Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы / Т. У. Бачурына // Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі, прысвечанай 35-годдзю БДУКМ (3 снежня 2010 г.) : [у 2 т.] / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - Т. 2. - С. 7-10. - (Асаблівасці сацыякультурнай дзейнасці ў сучасных умовах і рынак культурных паслуг). - Бібліягр.: с. 10. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2432
dc.description.abstract Основные направления культурно-досуговой деятельности ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject реклама в социокультурной деятельности ru_RU
dc.subject социокультурные особенности рекламы ru_RU
dc.subject реклама ru_RU
dc.subject реклама в деятельности культурно-досуговых учреждений ru_RU
dc.title Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account