DSpace Repository

Классификация потребителей (целевой аудитории) как основа рекламной деятельности

Show simple item record

dc.contributor.author Голикова-Пошка, Евгения Владимировна
dc.date.accessioned 2020-11-05T12:02:56Z
dc.date.available 2020-11-05T12:02:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Голикова-Пошка, Е. В. Классификация потребителей (целевой аудитории) как основа рекламной деятельности : (на примере отечественных игровых фильмов) / Е. В. Голикова-Пошка // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 61-66. ru
dc.identifier.uri http://repository.buk.by/123456789/22391
dc.description.abstract Маркетинг ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher БГУКИ ru
dc.subject темы в кино ru
dc.subject потребители рекламы ru
dc.subject классификация потребителей рекламы ru
dc.subject игровое кино ru
dc.subject советское кино ru
dc.subject темы и образы в кино ru
dc.title Классификация потребителей (целевой аудитории) как основа рекламной деятельности ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account