DSpace Repository

Роль культурного фактора в международном бизнесе

Show simple item record

dc.contributor.author Морозов, Александр Владимирович
dc.date.accessioned 2019-02-14T11:49:32Z
dc.date.available 2019-02-14T11:49:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Морозов, А. В. Роль культурного фактора в международном бизнесе / А. В. Морозов // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 350-354. - Бібліягр.: 5 назваў. ru
dc.identifier.uri http://repository.buk.by/123456789/19707
dc.language.iso other ru
dc.subject прикладная культурология ru
dc.subject культурный фактор ru
dc.subject международный бизнес ru
dc.title Роль культурного фактора в международном бизнесе ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account