DSpace Repository

Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации

Show simple item record

dc.contributor.author Гончарова, Светлана Александровна
dc.contributor.author Ганькина, Мария Валерьевна
dc.date.accessioned 2018-05-18T09:22:19Z
dc.date.available 2018-05-18T09:22:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гончарова, С. А. Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации / С. А. Гончарова, М. В. Ганькина // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 28 лістапада 2014 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2016. - С. 77-80. - Бібліягр.: 3 назвы. ru
dc.identifier.uri http://repository.buk.by/123456789/17468
dc.language.iso other ru
dc.subject глобализация культуры ru
dc.subject бренд территории ru
dc.subject самобытность культуры ru
dc.subject региональные бренды ru
dc.title Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account