dc.contributor.author |
Гончарова, Светлана Александровна |
|
dc.contributor.author |
Ганькина, Мария Валерьевна |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-18T09:22:19Z |
|
dc.date.available |
2018-05-18T09:22:19Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарова, С. А. Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации / С. А. Гончарова, М. В. Ганькина // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 28 лістапада 2014 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2016. - С. 77-80. - Бібліягр.: 3 назвы. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://repository.buk.by/123456789/17468 |
|
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.subject |
глобализация культуры |
ru |
dc.subject |
бренд территории |
ru |
dc.subject |
самобытность культуры |
ru |
dc.subject |
региональные бренды |
ru |
dc.title |
Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации |
ru |
dc.type |
Article |
ru |