DSpace Repository

Навучанне работнікаў клубных устаноў маркетынгавым камунікацыям як тэхналогіі прасоўвання камерцыйнага сацыяльна-культурнага праекта

Show simple item record

dc.contributor.author Маслова, И. Д.
dc.date.accessioned 2018-02-12T09:03:08Z
dc.date.available 2018-02-12T09:03:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Маслава, І. Д. Навучанне работнікаў клубных устаноў маркетынгавым камунікацыям як тэхналогіі прасоўвання камерцыйнага сацыяльна-культурнага праекта / І. Д. Маслава // Сучасная дадатковая адукацыя дарослых у сферы культуры: навукова-метадычнае забеспячэнне і павышэнне якасці адукацыі : [зборнік артыкулаў] / Інстытут культуры Беларусі. - Мінск , 2016. - С. 118-123. ru
dc.identifier.uri http://repository.buk.by/123456789/16317
dc.description.abstract Высшее профессиональное образование. Педагогика высшей школы ru
dc.language.iso other ru
dc.subject высшее профессиональное образование ru
dc.subject образование в сфере культуры ru
dc.subject маркетинговые коммуникации ru
dc.title Навучанне работнікаў клубных устаноў маркетынгавым камунікацыям як тэхналогіі прасоўвання камерцыйнага сацыяльна-культурнага праекта ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account