DSpace Repository

Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию

Show simple item record

dc.contributor.author Морозов, Игорь Вячеславович
dc.date.accessioned 2017-06-13T12:46:46Z
dc.date.available 2017-06-13T12:46:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Морозов, И. В. Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию / И. В. Морозов // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 282-286. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/12783
dc.description.abstract Философия и методология педагогики ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject трансформация образования ru_RU
dc.subject парадигма образования ru_RU
dc.subject критерии качества образования ru_RU
dc.title Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account