dc.contributor.author |
Макаревич, Анна Владимировна |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-06T08:59:03Z |
|
dc.date.available |
2017-06-06T08:59:03Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Макаревич, А. В. Event-маркетинг: проблемы современного подхода / А. В. Макаревич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 234-238. - Бібліягр.: 5 назваў. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/12770 |
|
dc.description.abstract |
Теория культурно-досуговой деятельности |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
БГУКИ |
ru_RU |
dc.subject |
теория культурно-досуговой деятельности |
ru_RU |
dc.subject |
event-маркетинг |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг культуры |
ru_RU |
dc.title |
Event-маркетинг: проблемы современного подхода |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |