DSpace Repository

Event-маркетинг: проблемы современного подхода

Show simple item record

dc.contributor.author Макаревич, Анна Владимировна
dc.date.accessioned 2017-06-06T08:59:03Z
dc.date.available 2017-06-06T08:59:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Макаревич, А. В. Event-маркетинг: проблемы современного подхода / А. В. Макаревич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 234-238. - Бібліягр.: 5 назваў. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/12770
dc.description.abstract Теория культурно-досуговой деятельности ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject теория культурно-досуговой деятельности ru_RU
dc.subject event-маркетинг ru_RU
dc.subject маркетинг культуры ru_RU
dc.title Event-маркетинг: проблемы современного подхода ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account