dc.contributor.author |
Киреева, Ю. М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-12T12:11:00Z |
|
dc.date.available |
2016-12-12T12:11:00Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Киреева, Ю. М. Роль рекламы в массовой культуре / Ю. М. Киреева // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 402-407. - Бібліягр.: с. 406-407 (8 назв.). |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10321 |
|
dc.description.abstract |
Реклама в средствах массовой информации |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
БГУКИ |
ru_RU |
dc.subject |
депонированные рукописи |
ru_RU |
dc.subject |
реклама в сми |
ru_RU |
dc.subject |
реклама в массовой культуре |
ru_RU |
dc.subject |
массовая культура |
ru_RU |
dc.title |
Роль рекламы в массовой культуре |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |