DSpace Repository

Роль рекламы в массовой культуре

Show simple item record

dc.contributor.author Киреева, Ю. М.
dc.date.accessioned 2016-12-12T12:11:00Z
dc.date.available 2016-12-12T12:11:00Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Киреева, Ю. М. Роль рекламы в массовой культуре / Ю. М. Киреева // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 402-407. - Бібліягр.: с. 406-407 (8 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10321
dc.description.abstract Реклама в средствах массовой информации ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject реклама в сми ru_RU
dc.subject реклама в массовой культуре ru_RU
dc.subject массовая культура ru_RU
dc.title Роль рекламы в массовой культуре ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account