Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБелокурский, Валерий Михайлович-
dc.date.accessioned2025-12-01T08:11:01Z-
dc.date.available2025-12-01T08:11:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБелакурскі, В. М. Праблемнае выкладанне філасофіі як сродак фарміравання творчай асобы / В. М. Белакурскі // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 32-37. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31741-
dc.description.abstractПраводзіцца абгрунтаванне думкі аб тым, што праблемны метад навучання дазваляе ў сучасных умовах найбольш эфектыўна развіваць філасофскае мысленне студэнтаў, аналізаваць філасофскія аспекты сацыякультурных праблем, знаходзіць рацыянальныя шляхі ў іх рашэнні. Раскрываюцца ўзроўні праблемнага навучання, а таксама якасці творчай асобы, якія фарміруюцца падчас праблемнага навучання. Аргументавана даводзіцца тое, што арсенал праблемнага метаду дапамагае сёння ў выхаванні не толькі адукаванай, але і творчай асобы, здольнай прымаць нестандартныя рашэнні ў будучай прафесійнай дзейнасці і асабістым жыцці.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectфилософияen_US
dc.subjectтворческие личностиen_US
dc.subjectпреподавание дисциплинen_US
dc.subjectпроблемы в обученииen_US
dc.titleПраблемнае выкладанне філасофіі як сродак фарміравання творчай асобыen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_PRABLEMNAE_VIKLADANNE_FІLASOFІІ_YaK_SRODAK_FARMІRAVANNYa_TVORChAI_ASOBI.pdf525.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.