Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/30720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛупашко, Ирина Геннадьевна
dc.date.accessioned2025-03-18T08:55:55Z
dc.date.available2025-03-18T08:55:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЛупашка, Ірына Генадзьеўна. Сучасныя формы работы з музейнай аўдыторыяй (на прыкладзе беларускіх музеяў) / І. Г. Лупашка // Веснік Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў. - 2025. - № 1. - С. 149-154. - Бібліягр.: с. 154 (14 назваў).en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/30720
dc.description.abstractАналізуюцца сучасныя тэндэнцыі культурна-адукацыйнай дзейнасці беларускіх музеяў. Прыводзіцца характарыстыка музейнай аўдыторыі, абгрунтоўваецца неабходнасць дыферэнцыраванага падыходу. Разглядаюцца традыцыйныя (экскурсія, лекцыя, вечарына і інш.) і інавацыйныя (квэст, майстар-клас і інш.) формы работы з аўдыторыяй, вызначаюцца перспектывы іх развіцця. Як сучасная тэндэнцыя адзначаецца значная роля забаўляльнага кампанента ў формах культурна-адукацыйнай дзейнасці. Перспектыўным кірункам бачыцца праца з такімі катэгорыямі, як людзі з асаблівымі патрэбамі, наведвальнікі старэйшага ўзросту, што спрыяе пераасэнсаванню традыцый ных спосабаў прэзентацыі музейнай інфармацыі шляхам стварэння для іх спе цыяльных прапаноў. Робіцца выснова, што культурна-адукацыйная дзейнасць беларускіх музеяў развіваецца ў рамках сусветных тэндэнцый.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherБГУКИen_US
dc.subjectбелорусские музеиen_US
dc.subjectмузейно-педагогическая деятельностьen_US
dc.subjectмузейные формы работыen_US
dc.subjectмузейная аудиторияen_US
dc.titleСучасныя формы работы з музейнай аўдыторыяй (на прыкладзе беларускіх музеяў)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№ 1 (55)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_suchasnyya_formy_raboty_z_muzejnaj_a_dytoryyaj.pdf2.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.