Skip navigation
DSpace logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Sign on to:
    • My DSpace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile

DSpace JSPUI

DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets

Learn More
DSpace logo

  1. DSpace at My University
  2. Монографии

2023 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Тенденции развития библиотечно-информационного образования в век цифровых технологийГалковская, Юлия Николаевна; Козленко, Елена Юрьевна; Вайцехович, Надежда Юрьевна; Зыгмантович, Светлана Викентьевна
2023Бал - искусство и игра. От рассвета до расцвета...Ефремова, Ирина Владимировна
2023Женский образ в хореографическом искусстве Беларуси XX - начала XXI векаКоновальчик, Ирина Викторовна
2023ДомиадаМорозов, Игорь Вячеславович
2023Фольклоризм как феномен в искусстве: историко-методологическое исследованиеГурченко, Алеся Ивановна
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5

Discover

Author
  • 1 Вайцехович, Надежда Юрьевна
  • 1 Галковская, Юлия Николаевна
  • 1 Гурченко, Алеся Ивановна
  • 1 Ефремова, Ирина Владимировна
  • 1 Зыгмантович, Светлана Викентьевна
  • 1 Козленко, Елена Юрьевна
  • 1 Коновальчик, Ирина Викторовна
  • 1 Морозов, Игорь Вячеславович
Subject
  • 1 история балов
  • 1 история танца
  • 1 культура повседневности
  • 1 культурологические исследования
  • 1 народное творчество - Беларусь
  • 1 подготовка библиотечных кадров
  • 1 постмодерн (искусство)
  • 1 социалистический реализм (фольклор)
  • 1 теория культуры
  • 1 философия культуры
  • . < previous next >
Date issued
  • 5 2023
Theme by Logo CINECA

DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback