Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2020-11-05T11:01:53Z-
dc.date.available2020-11-05T11:01:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБачурына, Т. У. Сацыякультурныя асаблівасці беларускай нацыянальнай рэкламы / Т. У. Бачурына // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 23-26. - Бібліягр.: с. 26 (2 назвы).ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/22383-
dc.description.abstractРеклама в средствах массовой информацииru
dc.language.isootherru
dc.publisherБГУКИru
dc.subjectбелорусская национальная рекламаru
dc.subjectнациональная рекламаru
dc.subjectсоциокультурные особенности рекламыru
dc.titleСацыякультурныя асаблівасці беларускай нацыянальнай рэкламыru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saciyakulturniya asablіvascі belaruskai naciyanalnai reklami.pdf160.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.