Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2017Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гулицкая, Ольга Алексеевна | - |
| dc.contributor.author | Писаренко, Елена Михайловна | - |
| dc.date.accessioned | 2014-02-18T12:11:58Z | - |
| dc.date.available | 2014-02-18T12:11:58Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Гуліцкая, В. А. Спецыфіка фарміравання прафесійнай камунікатыўнай кампетэнцыі студэнтаў пры выкладанні роднай мовы ў ВНУ / В. А. Гуліцкая, А. М. Пісарэнка // Навукова-метадычнае і інфармацыйнае суправаджэнне падрыхтоўкі кадраў для сферы культуры і мастацтва : матэрыялы навукова-метадычнай канферэнцыі (3 лютага 2010 года) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2010. - С. 43-46. - Бібліягр.: с. 46. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2017 | - |
| dc.description.abstract | Высшая школа | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.publisher | БГУКИ | ru_RU |
| dc.subject | высшая школа | ru_RU |
| dc.subject | белорусский язык - методика преподавания | ru_RU |
| dc.subject | профессиональная компетенция | ru_RU |
| dc.subject | факультеты - БГУКИ | ru_RU |
| dc.subject | БГУКИ - кафедры | ru_RU |
| dc.subject | кафедра белорусской филологии и мровой литературы | ru_RU |
| dc.subject | преподавание белорусского языка | ru_RU |
| dc.title | Спецыфіка фарміравання прафесійнай камунікатыўнай кампетэнцыі студэнтаў пры выкладанні роднай мовы ў ВНУ | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Appears in Collections: | Навукова-метадычнае і інфармацыйнае суправаджэнне падрыхтоўкі кадраў для сферы культуры і мастацтва | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| SPECYIFІKA FARMІRAVANNYA PRAFESІYNAY KAMUNІKATYIЎNAY KAMPETE'NCYIІ STUDE'NTAЎ PRYI VYIKLADANNІ RODNAY MOVYI Ў VNU.pdf | 444.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.