Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19541Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Смолик, Александр Иванович | - |
| dc.contributor.author | Буравкин, Алексей Геннадьевич | - |
| dc.contributor.author | Дробыш, Станислав Иосифович | - |
| dc.contributor.author | Шауро, Григорий Федорович | - |
| dc.contributor.author | Зезюля, Александр Григорьевич | - |
| dc.contributor.author | Кульша, В. М. | - |
| dc.contributor.author | Коленько, Римма Григорьевна | - |
| dc.contributor.author | Шилкина, Елена Михайловна | - |
| dc.contributor.author | Зеневич, Владимир Кузьмич | - |
| dc.date.accessioned | 2019-02-11T07:05:23Z | - |
| dc.date.available | 2019-02-11T07:05:23Z | - |
| dc.date.issued | 1994 | - |
| dc.identifier.citation | Мадэлі ўкаранення элементаў інфармацыйных тэхналогій у навучальны працэс для мастацкіх спецыялізацый / Бураўкін А. Г., Смолік А. І., Дробыш С. І. і інш. // Актуальныя праблемы і навуковыя пошукі ў галіне культуры і мастацтва : тэзісы дакладаў на навукова-творчай канферэнцыі (19-20 красавіка 1994 г.) / Беларускі універсітэт культуры. - Мінск, 1994. - С. 64 : схем. | ru |
| dc.identifier.uri | http://repository.buk.by/123456789/19541 | - |
| dc.description.abstract | Педагогика высшей школы | ru |
| dc.language.iso | other | ru |
| dc.publisher | БГУКИ | ru |
| dc.subject | высшее образование | ru |
| dc.subject | информационные технологии | ru |
| dc.subject | педагогика высшей школы | ru |
| dc.title | Мадэлі ўкаранення элементаў інфармацыйных тэхналогій у навучальны працэс для мастацкіх спецыялізацый | ru |
| dc.type | Article | ru |
| Appears in Collections: | Актуальныя праблемы і навуковыя пошукі ў галіне культуры і мастацтва | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Madehlі ўkaranennya ehlementaў іnfarmacyjnyh.pdf | 103.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.