DSpace Repository

Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности

Show simple item record

dc.contributor.author Хомич, Т. И.
dc.date.accessioned 2015-01-06T07:03:52Z
dc.date.available 2015-01-06T07:03:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Хомич, Т. И. Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности / Т. И. Хомич // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 814-817. - Библиогр.: с. 817. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4273
dc.description.abstract Реклама социальная ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject реклама социальная ru_RU
dc.subject социальная реклама ru_RU
dc.subject национальная идентичность ru_RU
dc.title Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account