| dc.contributor.author | Ландина, Лариса Владимировна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-03T08:35:31Z | |
| dc.date.available | 2025-12-03T08:35:31Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Ландзіна, Л. У. Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" / Л. У. Ландзіна // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 235-239. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/31779 | |
| dc.description.abstract | Мэта вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" - фарміраванне ў будучых спецыялістаў грамадзянскіх кампетэнцый. Гэта прадугледжвае не толькі засваенне пэўнай колькасці ведаў, але і ўменне імі карыстацца пры ацэнцы бягучай рэальнасці ці ў адпаведнай дыскусіі. Такі ўзровень валодання інфармацыяй абавязкова патрабуе сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей у выкладанні. На практыцы гэта можа быць рэалізавана на розных узроўнях - ад узгаднення зместу вучэбных праграм і каардынацыі выкладання дысцыплін гуманітарнага блоку да эўрыстычных пытанняў падчас лекцый і семінараў. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | история белорусской государственности | en_US |
| dc.subject | системный подход | en_US |
| dc.subject | межпредметные связи | en_US |
| dc.subject | история Беларуси | en_US |
| dc.title | Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" | en_US |
| dc.type | Article | en_US |