Abstract:
У артыкуле прадстаўлены дзесяцігадовы педагагічны вопыт арганізацыі падрыхтоўкі краязнаўчых праектаў па гісторыі Беларусі беларускімі і замежнымі студэнтамі 1-га і 2-га курсаў БДУКМ. Аўтар паказвае, як праектная краязнаўчая дзейнасць студэнтаў суадносіцца з мэтай і задачамі, вызначанымі ў вучэбных праграмах па дыс- цыплінах абавязковага модуля «Гісторыя» і садзейнічае фарміраванню адпаведных акадэмічных кампетэнцый выпускнікоў універсітэта. Выкладчыцкі вопыт аўтара сведчыць, што выкарыстанне тэхналогіі стварэння краіназнаўчых праектаў гістарычнай накіраванасці кітайскімі студэнтамі садзейнічае іх знаёмству з асноўнымі этапамі гістарычнага развіцця беларускіх зямель, фарміраванню станоўчага іміджу Беларусі і павышэнню цікавасці да вывучэння гісторыі краіны, у якой яны атрымліваюць вышэйшую адукацыю.