DSpace Repository

Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні

Show simple item record

dc.contributor.author Войцехович, Надежда Юрьевна
dc.date.accessioned 2023-03-09T06:02:51Z
dc.date.available 2023-03-09T06:02:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вайцэховіч, Н. Ю. Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні / Н. Ю. Вайцэховіч // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств (Минск, 25 ноября 2021 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (пред.) и др.]. - Минск, 2022. - С. 392-399. - Библиогр.: с. 399 (3 назв.). en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/27258
dc.description.abstract У артыкуле разглядаюцца асаблівасці буктрэйлера як медыйнага рэсурсу і новай тэхналогіі прадстаўлення і прамоцыі літаратурнага тэксту. Паказана, что паспяховае развіццё буктрэйлераў абумоўлена іх прадуктыўнасцю ва ўзаемадзеянні з аўдыторыяй на двух асноўных узроўнях – медыйна-камунікатыўным і мастацкім. Аналізуецца спецыфіка бібліятэчнага буктрэйлера, прынцыпы дзеяння і сучасныя патрабаванні. Прыводзяцца вынікі конкурсу буктрэйлераў, арганізаванага на факультэце інфармацыйна-дакументных камунікацый да 90-годдзя Уладзіміра Караткевіча. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher БГУКИ en_US
dc.subject буктрейлер en_US
dc.subject реклама книжная en_US
dc.subject книжный маркетинг en_US
dc.subject маркетинг библиотечный en_US
dc.subject медиаресурсы en_US
dc.title Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account