dc.contributor.author |
Белокурский, Валерий Михайлович |
|
dc.contributor.author |
Белокурская, Жанна Евгеньевна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T12:30:07Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T12:30:07Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Белокурский, В. М. Бренд как феномен современной потребительской культуры / В. М. Белокурский, Ж. Е. Белокурская // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 44-48. - Бібліягр.: 8 назваў. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://repository.buk.by/123456789/19642 |
|
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.subject |
бренд |
ru |
dc.subject |
потребительская культура |
ru |
dc.subject |
формирование бренда |
ru |
dc.title |
Бренд как феномен современной потребительской культуры |
ru |
dc.type |
Article |
ru |