| dc.contributor.author | Морозов, Игорь Вячеславович | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-13T12:46:46Z | |
| dc.date.available | 2017-06-13T12:46:46Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.citation | Морозов, И. В. Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию / И. В. Морозов // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 282-286. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12783 | |
| dc.description.abstract | Философия и методология педагогики | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.publisher | БГУКИ | ru_RU |
| dc.subject | трансформация образования | ru_RU |
| dc.subject | парадигма образования | ru_RU |
| dc.subject | критерии качества образования | ru_RU |
| dc.title | Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |