dc.contributor.author |
Нюшков, К. С. |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-03T11:11:28Z |
|
dc.date.available |
2017-01-03T11:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Нюшков, К. С. Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов / К. С. Нюшков // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : даклады, прачытаныя на XXXVI выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 673-680. - Бібліягр.: 679. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10941 |
|
dc.description.abstract |
Учреждения культуры и досуга |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
БГУКИ |
ru_RU |
dc.subject |
депонированные рукописи |
ru_RU |
dc.subject |
учреждения культуры и досуга |
ru_RU |
dc.subject |
культурно-спортивные комплексы |
ru_RU |
dc.subject |
маркетинг в культуре |
ru_RU |
dc.title |
Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |