DSpace Repository

Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов

Show simple item record

dc.contributor.author Нюшков, К. С.
dc.date.accessioned 2017-01-03T11:11:28Z
dc.date.available 2017-01-03T11:11:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Нюшков, К. С. Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов / К. С. Нюшков // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : даклады, прачытаныя на XXXVI выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 673-680. - Бібліягр.: 679. ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10941
dc.description.abstract Учреждения культуры и досуга ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject учреждения культуры и досуга ru_RU
dc.subject культурно-спортивные комплексы ru_RU
dc.subject маркетинг в культуре ru_RU
dc.title Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account