DSpace Repository

Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма

Show simple item record

dc.contributor.author Хлебчик, Е. С.
dc.date.accessioned 2016-12-19T11:35:30Z
dc.date.available 2016-12-19T11:35:30Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Хлебчик, Е. С. Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма / Е. С. Хлебчик // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 1025-1030. - Библиогр.: с. 1030-1031 (8 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10632
dc.description.abstract Теория киноискусства ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject продвижение кинофильмов ru_RU
dc.subject вирусный маркетинг ru_RU
dc.subject теория киноискусства ru_RU
dc.title Вирусный маркетинг как средство продвижения кинофильма ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account