DSpace Repository

Product placement как способ финансирования кинопроектов

Show simple item record

dc.contributor.author Урбанович, Е. А.
dc.date.accessioned 2016-12-19T08:36:25Z
dc.date.available 2016-12-19T08:36:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Урбанович, Е. А. Product placement как способ финансирования кинопроектов / Е. А. Урбанович // Беларуская традыцыя ў еўрапейскай культурнай прасторы: 65 гадоў пасля Вялікай Перамогі : даклады, прачытаныя на XXXV выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў (15-16 красавіка 2010 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств. - Мінск, 2010. - С. 992-997. - Библиогр.: с. 996-997 (5 назв.). ru_RU
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10624
dc.description.abstract Теория кино ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher БГУКИ ru_RU
dc.subject депонированные рукописи ru_RU
dc.subject теория киноискусства ru_RU
dc.subject финансирование киноискусства ru_RU
dc.title Product placement как способ финансирования кинопроектов ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account